Alla inlägg under maj 2010

Av missmaddeluttan - 13 maj 2010 23:30

japp idag så såg jag levande älgar!!! utan såna där horn men ändå älgar!!! vi var på väg hem från nina o zache efter lite grillning, några minuter innan vi körde hade jag suttit o pratat om att jag inte tror på att det finns älgar egentligen för jag har aldrig sett levande älg och de försökte övertyga mig om att det visst finns älgar. efter ett tag kör vi därifrån när jag förstört hela första perioden av hockeyn oxå för stackars zache som nog var måttligt road av mina små psykutbrott o knasdiskussioner, hoppas du gillar mig lite ändå?! :P o på vägen ser jag en skylt som varnar om att det kan finnas älgar, ganska kul för då tänker jag:"varför har man gjort dessa skyltar, det kommer ju aldrig några älgar vid skyltarna ändå" ett litet tag efter skylten så bromsar jonas in bilen o över vägen springer en älg, han bromsar helt och sätter igång varningsblinkersen för det kommer en till ifrån vägkanten som vi snällt väntar in och låter gå över, jag kastade mig efter telefonen o knäpper en bild :D
 

ingen superbild men iaf bevis, va ju tvungen att fotografera den så nina o zache inte tror att jag hittar på för att slippa älgsafari :P sen ringde jag nina på 2 sekunder o bara skrek: - jag har sett en älg, eller två!!! hon bara skrattade åt mig haha gotta love me :P
 
XoXo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards