Alla inlägg under februari 2018

Av missmaddeluttan - 21 februari 2018 12:01

Han med stort H, ja d e han jag har i mitt liv och det är jag så tacksam för.

Johan du är en sjukt underbar kille, med ett hjärta av guld, du e snäll och öppen mot alla, oavsett vem det är.
Jag önskar så att du själv insåg hur mycket du e värd o verkligen betyder för många. De personer som tryckt/trycker ner dig betyder ingenting o är inte värda din tid, omtänksamhet eller kärlek.

Du finns alltid i mina tankar, du e den första jag tänker på när jag vaknar och den sista jag tänker på innan jag somnar.
Ditt leende smittar av sig och får fortfarande varje del av kroppen att pirra till och ge mig ett sånt där fånigt leende.

Förra året var tufft för oss båda, jag ville finnas där för dig hela tiden för allt du gick igenom o ändå stod du där för mig o var min trygghet o den som stöttade mig genom alla tårar, utbrott o alla kamper som jag fick tampas med.
Sen kom det där missfallet som höll på att ta knäcken på mig, d va lika mycket sorg för dig men ändå höll du din famn öppen och tröstade mig dygnet runt, du fanns där oavsett. Jag e glad att du/vi tog oss igenom det och hur det stärkte oss ännu mer, d e vi två tillsammans lixom.
Sen hade vi våra vänner o min familj som ställde upp för oss o fanns där för oss under den jobbiga tiden.
Jag e så glad att du känner dig både trygg, älskad o känner dig som en i familjen o att min familj ser dig som en så stor fin, betydelsefull och viktig person i familjen.

Tänk att det gått 3 år, o d har varit underbart största delen av den tiden. Ja vi har inte haft många fnurror på tråden...faktiskt. Det är helt sjukt att även om d gått 3 år, känns d som d alltid varit vi o att d aldrig funnits nåt annat men samtidigt känns d som att vi precis bestämde oss för att följa våra känslor o satsa på att testa på att vara vi två.
Får fortfarande fjärilar i magen varje gång jag tänker på dig, får fortfarande goosebumps över kroppen när du rör vid mig och saknar dig när vi e ifrån varandra även om d bara är för en kort stund.
Tänk att få ha sån tur att få känna så för någon o att känna d efter så lång tid. Tänker ännu mer på hur lyckligt lottad jag e som fick dig, o att du föll för mig, att allt tidigare i våra liv inte var det som skulle vara utan att det bara var en väntan på oss två tillsammans.
Jag tänker va så självisk o säga att jag gick som ?vinnare? i detta och e sjukt glad att de som inte ville, släppte dig o de som ville, inte behandlade dig väl eller tog vara på dig/er, o d viktigaste i detta att du insåg att du va värd mer, för du e värd så mycket mer än du nånsin kan ana.
Jag skulle vilja ge dig allt du e värd och verkligen förtjänar, jag försöker varje dag visa min uppskattning, tacksamhet o kärlek till dig o aldrig ta dig för givet.

Nu väntar vi vår lilla ?bula?, och jag hade inte velat ha det annorlunda. Jag e så glad att d e just du som e pappa till ?bulan?, d e vår tur nu, vi ska bli föräldrar ihop, vi två har skapat ett liv, vi startar ett utav livets största äventyr tillsammans.
Samtidigt som d känns långt till augusti så känns d ändå som tiden går snabbt (kommer jag antagligen inte säga i juli) ;)

Johan, Tack för att du e du, för att du fanns o alltid finns där för mig, för att du blev min bästa vän, min stora kärlek och att du är den jag vill leva mitt liv med.
Det finns inget som kan komma mellan oss för d e vi två, vi e starka tillsammans.
Jag älskar dig fantastiskt mycket.
You & me forävva and ävva.

Ovido - Quiz & Flashcards