Alla inlägg under juni 2011

Av missmaddeluttan - 20 juni 2011 14:30

Jag älskar Glee och vill förmedla mina tankar från föregående inlägg genom först denna som jag bara älskar texten på:


Och denna låten e oxå underbar, den ena av dessa i mixen har följt mig sen den släpptes, den träffade mig rakt in i hjärtat direkt :) Texten e underbar och den relaterar till så mycke känslor :) 



Till er mina älskade vänner, ni är de vackraste som finns, både på insidan och ut och jag e glad att just ni e mina vänner och att ni får mig att känna mig lycklig och one of a kind :)
Tack för att Du e Du!
XoXo

Av missmaddeluttan - 20 juni 2011 14:00

Varit på bröllop i lördags och barnkalas igår.
I dagarna ska det planeras för stooor midsommar så kul d ska bli! Mina älskade friends and family ska fira ihop, vi kanske rent av startar en årlig tradition nu :D

Har Tyra Banks Show igång i bakgrunden. Det handlar om personer som har väldiga komplex, jag känner med dem. Dock känner jag själv att jag fått bättre självförtroende, iaf inom vissa områden.
Innan tänkte jag mycke på om vad folk tyckte om mig och jag ville att alla skulle gilla mig o så, numera känner jag lite mer så att dem som står mig närmast, det är deras åsikter som e dem viktiga. Jag vet att folk på jobb och i mitt privatliv kanske tycker att jag e för mycke, att jag säger konstiga saker, att jag rent av e konstig :) att jag inte kanske e nån att umgås med.
Vill ni veta vad jag tycker då???
Inte ett skit!!!! Jag har ingen tid o lust att försöka få alla andra nöjda, vill man inte kännas vid mig, prata med mig eller umgås med mig...Fine, inte min förlust :D Jag kan inte va älskad av alla!!!
Jag har mina älskade vänner som betyder allt för mig, några utav dem räknas som familj för mig, wonderful!!!!

Detta e en ganska stor sak för mig för jag har alltid varit en sån som försöker få alla nöjda och tycka om mig. Självklart kommer jag fortfarande va hjälpsam och tillmötesgående mot folk, d e ju så jag e...oftast :)

Jag har lång väg att gå, men jag har stegat upp lite på trappan :)

Love you! You were born that way!

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards