Alla inlägg under september 2012

Av missmaddeluttan - 25 september 2012 23:17

Samtidigt som jag känner mig låg idag e jag ändå glad på nåt sätt.


Var på match igår, Skånederbyt. Det var HIF:s match men ändå slutade den 1-1.

Så jävla trött på dessa domare som inte gör sitt jobb. Det är inte bara för HIF:s räkning jag tänker på nu,

utan fotbollen i det stora hela.

Jag va sjuuukt taggad innan matchen, dock efter matchen var jag helt slut. Somnade stenhårt när jag kom hem.

Idag har jag vatt lite låg, har haft problem med sömnen de sista dagarna och idag mådde jag lite illa och har sovit mycke under dagen, ska snart sova för natten. Väntar bara på att Zingo ska komma hem.



Idag för 1 år sen säkrades guldet för HIF :)

Jag kommer ihåg att jag satt och kollade på matchen först mellan GAIS-HIF och sen satt jag fasiken o kollade på

MFF-AIK och det var den enda gången jag höll på MFF.

Det var en magisk kväll och fick uppleva ännu en magisk kväll den 23 oktober när guldmatchen hade spelats.



 


Helt underbart och se dessa klippen :)

Dock blir det ju inget guld 2012 tyvärr...men d e bara att resa sig och jag tror på dem ändå.

Får väl satsa på guldet 2013   


Nu e jag definitivt inte låg längre efter att tittat på dessa klippen.

Jag vet jag är stolt,jag e HIF tills jag dör.


XoXo

Av missmaddeluttan - 14 september 2012 19:56

Jag kände att jag inte fick nån ordning alls på förra bloggen så jag kände att det va dax för nåt nytt.

Så nu har jag flyttat hit, har haft denna bloggen ett tag men ha inte använt den.


Idag har jag umgåtts massa med min man och nu är det dax för lite filmmys, Jonas ska väl käka lite chips och jag ska göra mig en smoothie med banan och ananas, gott gott   


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards