Alla inlägg under september 2011

Av missmaddeluttan - 28 september 2011 00:15

I torsdags när jag satt på jobb innan jag skulle börja kom en av de finaste människorna som finns i mitt liv fram till mig och gav mig ett kuvert. Jag blidde lite chockad men nyfiken. (Jag fyller ju år i januari) Direkt så öppnade jag och läste, vi alla vet att jag e bölig av mig och d blidde lite tårar i ögonen och varje gånga jag läser d så tåras d lite. D e kärlek detta!





Till dig du fina människa:

Du är en underbar, fin människa. Det finns så mycke genuin kärlek i dig och jag e så glad att jag får ta del av den. För mig e du positivitet personifierad och du inspirerar till glädje. Vad som än händer kommer jag finnas där för dig, genom glädje och sorg! Varje gång du behöver prata vill jag att du ska veta att jag gärna är den du kan tänka dig att först ringa när som på dygnet. Även om jag inte alltid kan komma med råd ska du veta att jag alltid kommer lyssna på dig och stötta dig! Du är en vän jag aldrig vill vara utan och är otroligt glad för att vi lärde känna varandra. Du är ännu en stor kärlek i mitt liv, en bästa vän!
Tack för att du är underbara du! Tack för att du finns!
Älskar dig finaste!

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards