Alla inlägg under juni 2010

Av missmaddeluttan - 20 juni 2010 13:15

gissa vad jag har drömt om hela natten??? typ bara bröllop, bröllop o bröllop, guuuud va jag älskar bröllop :D
fortsatte och kolla på bröllopet igår efter bloggandet, då va d dax för bröllopstårtan, som jag inte tyckte va nåt särskilt med, jag ville ju att d skulle va en riktigt riktig bröllopstårta, ni vet sån som finns i sagora typ :) efter tårtan dansade de bröllopsvals och det var så fint, sen efter d så visade de typ resumé av bilder från hela dagen och prins daniels vackra vackra tal och jag bölade ännu mer

vi svenskar kunde nog inte fått bättre prins till vår prinsessa :) och det lyser verkligen om dem och deras kärlek, vilka fina förebilder för övriga kungahus i världen att "störst av allt är kärleken" att man kan hitta den rätte även bland folket :)
nu tänker jag tillbringa min dag med jonas o mysa lite, kanske lite shopping en runda nu förhoppningsvis :)
XoXo

Av missmaddeluttan - 19 juni 2010 20:00

självklart har jag suttit o kollat på bröllopet, asså varför skulle jag inte göra d???
stod på jobb när vigseln började, d va en liten rolig upplevelse, när själva ingången började så tystnade d helt i förbutiken och alla kunder som va just där stod med ögonen klistrade på tvn o vi tre i personalen stod klistrade och såg när kronprinsessan gick in tillsammans med kungen för att sedan möta daniel, fick lite tårar i ögonen. när prästen började prata så gick vi tebax igen, jobbade lite igen och sen kom ju löftena och då stod jag med ögonen på tvn igen och tårarna rann på mig och på vissa kunder :) d va en lite rolig upplevelse
vill bara klargöra en grej oxå, vi tog hand om alla kunder som ville handla (även om d inte va många som handlade) så vi struntade inte i någon för att kolla bröllopet.
jag har bölat ett flertal gånger idag i omgångar, nu senast var prins daniels tal till kronprinsessan och det var ju såååå romantiskt, vem skulle inte vilja va prinsessa just då?? :D


bild från HD

jag trodde faktiskt inte att jag skulle vilja kolla på mer än vigseln men jag e hooked, helt underbart detta ju

på tal om bröllop. va ledig igår, städade lite under dagen, sen på kvällen så bjöd nina o zache hem oss på lite grillning så där satt vi på kvällen, d va mys :) lite bröllopssnack hann vi ju med iaf :)

nu ska jag fortsätta bröllopsmaratonet med min någon gång-blivande man :)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards