Alla inlägg under februari 2013

Av missmaddeluttan - 5 februari 2013 18:31

Det mesta e nog helt super i mitt liv, Zingo kom hem efter att ha vatt på flykt i 10 1/2 dygn. Jag o Sandra satt på bio för att kolla Les Miserables och precis innan filmen skulle börja fick jag mest från Jonas att vår bebis hade kommit hem! Så jävla skönt och vilken lättnad, både Zingo o Mizzy sov inne hos oss de första nätterna. Zingo sov oroligt och var orolig hela han de första dagarna, d har släppt lite nu, vilket e skönt. Har haft det väldigt mycket att göra på jobb, håller på med schemaläggning o d e inte d lättaste. Det e kul att göra, men d e fan inte så lätt som folk tror.
Det börjar äntligen bli lite ljusare om dagarna, hoppas på att våren och sommaren snart e här.
Jag har äntligen nått min -30kg mitt första delmål och det belönade jag mig med en iPad retina o den e så fin :) så nu e jag definitivt redo för USA-resan. Vi firade jul med Jonas familj nu i helgen, vi har inte haft tid till d innan men vadå nu fick vi ju liksom julklappar även i februari, hur gott e inte d?
Jag o Jonas fick varsin kabinväska i samma märke som jag fått i den stora resväskan, we are ready for USA. Sen fick vi fönsterlampor till köket som e i samma serie som taklampan och det blev sjukt snyggt, Jonas va inte lika nöjd dock ;) sen blev d lite presentkort och det e väldigt uppskattat. Vi va ute o handlade på väla i lördags, då köpte jag faktiskt en topp och ett par jeans. Sen fick jag även köpt en klocka på rea.
Idag jobbar Jonas eftermiddag så d blev lite egentid här hemma och det känns skönt o få lite ensamhet, helst när vi bott 6personer under samma tak hela helgen. Badrummet e på gång, hoppas Jonas kan göra så mycket som möjligt i helgen, för just nu går jag in till grannen och duschar, trevligt men vill inte hålla på med d i all evighet.
Fick inbjudan igår till dop, såååå mysigt can't wait.
Nu ska jag hitta på nåt

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards