Direktlänk till inlägg 31 december 2016

Mitt 2016 o med 2017 i sikte

Av missmaddeluttan - 31 december 2016 16:12

Mitt 2016, ett år fyllt med glädje, kärlek, större familj, vänskap, lite mörker men absolut mer ljus.

Mycket har hänt, jag fick en ny kärlek i mitt liv, jag kom närmre 2 underbara människor som jag inte vill vara utan o d va dem som födde en ny kärlek i mitt liv, Leo. Denna underbart fina kille som alltid får mitt hjärta att smälta o som jag känner sååå himla mycket kärlek till. Familjen Ekstrand e min extended family och jag e så otroligt tacksam att jag får finnas i ert liv o allt ni gör för mig/oss o jag älskar verkligen er.

Jag har gått o blivit sambo, trots att det kändes som att d va så långt borta, hur sårad jag blev vid vissa tillfällen o att sedan få varandra att inse att vi måste tillåtas att släppas in i varandras liv på mer än det sätt vi redan var och då lossnade d mer o mer. Är sjukt lycklig. Jag har underbara bonusdöttrar som jag älskar o som älskar mig o lyckan i deras ögon är så underbart. De va hos oss julhelgen o de fick se sitt rum för första gången med alla deras saker o de blev såå himla lyckliga, så vi hoppas att den glädjen oxå va för att deras pappa o jag flyttat ihop ordentligt nu.

Jag har fått nya vänner som har funnit sin plats i mitt hjärta.

Mörker har det oxå funnits av, gjorde en operation i foten som skulle leda till något bra, men har självklart fått bakslag o jag börjar tro att d e nåt mer fel, ska börja året med att gå på återkontroll efter en ganska kraftig infektion i ena såret, jag tvekar lite med andra foten i vår men måste ju göra det men får smälta detta lite först.
Med en längre sjukskrivning kom även en väldig svacka där jag varit nere, känt mig ensam o lite utanför. Vet inte vad jag varit utanför men bara utanför, kan inte förklara det riktigt. Vissa dagar kunde jag bara sitta rakt upp o ner o bara gråta. Jag tyckte sjukt synd om mig själv o tappade lite av min livsgnista, jag e en person som vill vara igång o få vara igång. Försöker med att sätta mig i olika projekt o även få mig själv att inse att d e bättre att jag blir bra o att om kroppen inte kan eller vill läka så måste jag låta den få göra d på sitt sätt.

Johan, min sambo Johan.
De e vi två o ja d tog typ 2 år för oss att flytta ihop, många som har haft åsikter om detta, men vi gjorde d på vårt sätt o även om d tog lång tid så va d kanske inte rätt förrän nu. Vi kan ju hålla tummarna att detta e rätt sätt för oss, hans tidigare förhållande där allt gått snabbare har ju precis inte funkat, o d e ju tur för mig ;)
Jag älskar Johan hur mycket som helst o jag vet att han känner detsamma för mig, vi tror båda på detta o d e många med oss som ser d oxå.

Vi har gjort mycket skoj i år och det kommer alltid ligga varmt i mitt hjärta.

Nu kommer ett nytt år med nya möjligheter och nya erfarenheter.
Vi ska möta det tillsammans hand i hand med nära o kära och göra 2017 o kommande år till helt underbara år.

Ikväll ska vi fira med familjen Ekstrand inne i stan uppe på höjden och d ska bli helt underbart o fullt med kärlek.

Gott nytt år allihopa o kärlek till er <3

XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missmaddeluttan - 21 november 2018 12:36

Efter att jag skrev om vår förlossning hade jag ju även varit på min efterkontroll. Där frågade de om allt o lite till kändes d som. De frågade den frågan alla ställer när man fått barn, antingen ?vill du ha en till eller bara rakt o slätt när kommer...

Av missmaddeluttan - 16 oktober 2018 21:55

Torsdagen den 9 augusti va för mig en vanlig dag, lite mer magont än jag hade haft under hela graviditeten. På kvällen vid 19-tiden skulle vi uppträda uppe i byn med Joyvoice-kören. Väl där skämtade vi fram o tillbaka om att mitt vatten skulle gå m...

Av missmaddeluttan - 13 april 2018 17:08

För 3 veckor sen hade vi vårt RUL. Mina förväntningar va skyhöga, vi skulle få se vår lilla bula igen o nu skulle vi förhoppningsvis få veta vilket kön d va oxå. Johan jobbade först, vi hade fått tiden på eftermiddagen så d kändes som en låååång vän...

Av missmaddeluttan - 18 mars 2018 15:25

Jag tänkte skriva lite om bulan, vår efterlängtade bulan. Som jag skrivit innan fick vi ett missfall som tog hårt på oss, men tack vare våra vänner o min familj så reste vi oss tillsammans, starkare. Missfallet fick vi den 4 november. Ca 2 vec...

Av missmaddeluttan - 21 februari 2018 12:01

Han med stort H, ja d e han jag har i mitt liv och det är jag så tacksam för. Johan du är en sjukt underbar kille, med ett hjärta av guld, du e snäll och öppen mot alla, oavsett vem det är. Jag önskar så att du själv insåg hur mycket du e värd o...

Ovido - Quiz & Flashcards