Alla inlägg den 17 december 2016

Av missmaddeluttan - 17 december 2016 22:19

En liten rapport från den sjukskrivne...jag vill inte va sjukskriven längre, jag vill jobba igen.
Inte en bra vecka för foten, d läker fint på ena sidan men på utsidan så ser d inte lika bra ut, men jag försöker tänka positivt :)

Ja jag breakade i tisdags lite blygsamt (som inte uppfattades) här i bloggen att vi bestämt oss för att flytta ihop o vi e väl i stort sett klara, typ förrådet kvar o d e väl d som e d jobbigaste. Det känns konstigt (positivt dock), vi har ju praktiskt taget redan bott ihop men vi har ändå haft våra egna space lixom o jag har ensam kunnat bestämma allt för d har varit mitt, o om d inte varit ordning så som jag vill ha d så har jag inte kunnat gå o irritera mig för d har bara varit mitt eget ansvar men nu så e vi två om d o vissa dagar i veckorna kommer vi va fyra om d.
För några veckor sen när d va lite spänningar och väldigt sårade känslor så jag trodde inte att vi skulle vara så nära att flytta ihop faktiskt som d nu blev, jag trodde att vi skulle vara ett par fast med olika boende, men vi redde ut allt såpass bra att vi kom överens till slut och pratade ut om olika scenarion som vi kommer möta, att vi båda ska räkna in varandra i de beslut som kommer behöva fattas.
Nu e vi iaf överens så detta kommer bli super, e ganska övertygad faktiskt. Johan e så söt, detta tillhör ett utav hans bättre beslut i livet säger han, d e väl fint :)
Så jag ska bli sambo :) Woop Woop
Jag ska bo ihop med en kille igen...d e ju sjukt ju.
Många har ju redan frågat varför så lång tid, men jag har inte känt att d har varit rätt innan, eller jo rätt men inte varit rätt tid för det, plus att som jag sagt innan att jag ville ju så gärna klara mig själv, jag har ju alltid trott att jag inte kunde nånting o att jag inte kunde vara själv. Det har jag ju bevisat för andra men allra mest för mig själv.
Så nu ska jag o min soon-to-be-sambo mysa upp oss i soffan o bara va innan vi kryper till sängs <3

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards