Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av missmaddeluttan - 30 augusti 2010 20:30

nu e d out in the open...jag ska gifta mig, idag fick alla sina inbjudningar....
JAG SKA GIFTA MIG!!!!!!



japp om typ exakt 4 månader ska jag o jonas gifta oss o d ska bli sååå vackert o bra...

ingen visste nåt så jag fick lite samtal idag, men d e faktiskt några stycken som redan o.s.a:t :)
ska ut med några inbjudningar till nu i veckan :)

jag fick även ett mess av sanna med alla mina namn o att jag va tvungen att va hemma o fattade att nu visste hon, jag visste inte riktigt vad jag förväntade mig, men iaf inte det bemötandet....jag fick världens kram o en jääättefiiiin bukett


jag blev såååå glad, jag älskar dig oxå sötaste sanna!!!!

jag vet hon e min barndomskompis, men jag frågade henne för några veckor sen om hon kunde hålla en hemlis o hon sa nej så då kunde jag ju inte berätta...iofs bestämdes detta först 9 augusti

d va när vi va på grönan så skämtade vi om att gifta oss på nyår, så jag friade till jonas o så sade nina att om hon verkligen kunde fixa detta så skulle vi gifta oss, på måndagen efter stockholmsresan ringde nina o sade: nu e kyrkan bokad så på nyårsafton så gifter ni er :)
vi blev ganska chockade, men lyckliga, d va lixom ment to be...

nu ska jag fortsätta o titta runt på massa
men guuuuug JAG SKA GIFTA MIG!!!!!

imorgon e d dax för jobb igen, har bara hostan kvar o den försöker jag kurera bort som bara den :)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards