Direktlänk till inlägg 26 december 2012

Nära nu

Av missmaddeluttan - 26 december 2012 23:19

Idag har vi haft dubbeldatemed Sandra o Markus! Åkte till panda o käkade, gillar den restaurangen. Sen gick vi bort till filmstaden för att se the hobbit. Jag va lite oroligför att orka sitta i biosalongen i nästan TRE timmar...men d gick ju faktiskt bra, d kändes inte som så lång tid heller. Jag tyckte filmen va jättebra, Peter Jackson har gjort ett bra jobb även med denna. Gillar man lord of the rings så rekommenderar jag verkligen denna oxå :)
Har jobbat hela julen, men haft en bra jul ändå, fått fina julklappar o så.
Btw börjar närma mig mitt första delmål, snart blir jag ägare till en iPad :) har knappt 2 kg kvar. Mätte mig oxå idag, ca 25cmi midjan har jag minskat, woohooo o jag känner mig sååå lycklig! Hoppas bara att resten kan falla på plats så kommer jag va ännu lyckligare :)
Nu dax o sova gonatt!

XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missmaddeluttan - 21 november 2018 12:36

Efter att jag skrev om vår förlossning hade jag ju även varit på min efterkontroll. Där frågade de om allt o lite till kändes d som. De frågade den frågan alla ställer när man fått barn, antingen ?vill du ha en till eller bara rakt o slätt när kommer...

Av missmaddeluttan - 16 oktober 2018 21:55

Torsdagen den 9 augusti va för mig en vanlig dag, lite mer magont än jag hade haft under hela graviditeten. På kvällen vid 19-tiden skulle vi uppträda uppe i byn med Joyvoice-kören. Väl där skämtade vi fram o tillbaka om att mitt vatten skulle gå m...

Av missmaddeluttan - 13 april 2018 17:08

För 3 veckor sen hade vi vårt RUL. Mina förväntningar va skyhöga, vi skulle få se vår lilla bula igen o nu skulle vi förhoppningsvis få veta vilket kön d va oxå. Johan jobbade först, vi hade fått tiden på eftermiddagen så d kändes som en låååång vän...

Av missmaddeluttan - 18 mars 2018 15:25

Jag tänkte skriva lite om bulan, vår efterlängtade bulan. Som jag skrivit innan fick vi ett missfall som tog hårt på oss, men tack vare våra vänner o min familj så reste vi oss tillsammans, starkare. Missfallet fick vi den 4 november. Ca 2 vec...

Av missmaddeluttan - 21 februari 2018 12:01

Han med stort H, ja d e han jag har i mitt liv och det är jag så tacksam för. Johan du är en sjukt underbar kille, med ett hjärta av guld, du e snäll och öppen mot alla, oavsett vem det är. Jag önskar så att du själv insåg hur mycket du e värd o...

Ovido - Quiz & Flashcards