Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

En ledig dag

Av missmaddeluttan - 26 juni 2013 22:57

Idag har jag vatt ledig, d har vatt ganska skönt. Skulle egentligen jobba lite fackligt men d blev inställt, får fixa nytt datum sen. Just nu e d mycke jobb för mig, men så e d när d e sommar, vår mest hektiska tid :) fast jag gillar att jobba, vill ju ändå ha nåt ledigt ibland ;)
Jag har dansat idag, körde igenom lite på alla dansspelen och sen lite mindre kul, betalat alla räkningar och imorgon tänkte jag betala hela resan oxå, gott o ha den ur världen.

Håller på att planera temafesten vi ska ha här nu i sommar, hoppas att d blir kul. Har redan beställt lite outfits för att testa mig fram sååå kul ju :) hoppas på att d kommer folk, har inte skickat ut inbjudan till alla som ska bjudas än, börjar smått.

Ska träffa tjejerna på lördag, lite grillning o mys, fast lika bra att hålla d lite sådär, vi e sämst på att träffas och varje gång vi ska ses så brukar d va nån som drar sig ur, så d e väl lika bra att hålla d lite öppet ;) Jonas ska ut med Martin i byn, så d blir only girls hemma.

Måste tacka min lillebror och hans tjej som handlade till mig på väla, ville jättegärna ha en klänning på Gina, jag hade beställt den på nätet innan men den va för stor och när jag tänkte beställa ny storlek så va den slut, jag trodde ju att den skulle va slut i butikerna, men dem hittade den, så glad jag blev. Tack, ni e sååå snälla som handlade till mig ?

Annars e d inte mycke som händer i mitt liv just nu. Jo iofs vi bokade resa till Bulgarien i september med Jonas familj.

Imorgon e d äntligen match igen, har nog fixat med jobb till nästan alla hemmamatcher, har nog nån kvar, stackarna som jobbar som står ut med mig, som nästan lever efter HIF:s schema :)
Så först jobb på morgonen och på kvällen så blir det att se Skånes stolthet, vet inte ens om jag har sällskap imorgon men d struntar jag ärligt talat i, så länge jag får se matchen ;D fast d e ju trevligt med sällskap.

Nu ska jag sova upp tidigt imorgon.

XoXo


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missmaddeluttan - 21 november 2018 12:36

Efter att jag skrev om vår förlossning hade jag ju även varit på min efterkontroll. Där frågade de om allt o lite till kändes d som. De frågade den frågan alla ställer när man fått barn, antingen ?vill du ha en till eller bara rakt o slätt när kommer...

Av missmaddeluttan - 16 oktober 2018 21:55

Torsdagen den 9 augusti va för mig en vanlig dag, lite mer magont än jag hade haft under hela graviditeten. På kvällen vid 19-tiden skulle vi uppträda uppe i byn med Joyvoice-kören. Väl där skämtade vi fram o tillbaka om att mitt vatten skulle gå m...

Av missmaddeluttan - 13 april 2018 17:08

För 3 veckor sen hade vi vårt RUL. Mina förväntningar va skyhöga, vi skulle få se vår lilla bula igen o nu skulle vi förhoppningsvis få veta vilket kön d va oxå. Johan jobbade först, vi hade fått tiden på eftermiddagen så d kändes som en låååång vän...

Av missmaddeluttan - 18 mars 2018 15:25

Jag tänkte skriva lite om bulan, vår efterlängtade bulan. Som jag skrivit innan fick vi ett missfall som tog hårt på oss, men tack vare våra vänner o min familj så reste vi oss tillsammans, starkare. Missfallet fick vi den 4 november. Ca 2 vec...

Av missmaddeluttan - 21 februari 2018 12:01

Han med stort H, ja d e han jag har i mitt liv och det är jag så tacksam för. Johan du är en sjukt underbar kille, med ett hjärta av guld, du e snäll och öppen mot alla, oavsett vem det är. Jag önskar så att du själv insåg hur mycket du e värd o...

Ovido - Quiz & Flashcards