Alla inlägg under juli 2013

Av missmaddeluttan - 1 juli 2013 14:01

Jaha måndag igen o snart dax för jobb :)
I helgen har vi både firat Fabbe som fyllde 18 år, jag hade tjejerna här i lördags, vi åt gott o satt bara o snackade hela kvällen. Igår så hände inte mycke, va uppe i byn en runda på marknaden sen hade vi bara filmkväll. Kunde inte somna inatt heller så jag kollade matchen mellan Brasilien och Spanien, och det var ju bara Brasilien som skulle vinna med tanke på deras spel. Jag hejade inte på nåt utav lagen, jag bada tittade för jag gillar fotboll men Brasilien spelade bra o målen va fina, d sista målet kändes enkelt dock jämfört med de första två som var kvalitet.

Vi bokade biljetter till volbeat i Göteborg i november, älskar verkligen konserter, kvittar nästan vad man går på, d e upplevelsen som e underbar. Hade jag kunnat hade jag gått på alla konserter som går och även alla musikaler. Synd att jag inte har tiden, ekonomin och sällskapet.

Semestern och konserterna får en att se ljust mot hösten, nåt jag halvt behöver. Iofs nästa vecka e d dax för Göteborg.
Har en väldigt strange feeling som gnager i mig hela tiden och jag vill mest bara va ensam men men d går väl över nångång i livet :)

Nu så får jag ta tag i mig själv som sagt snart jobb

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards