Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av missmaddeluttan - 23 oktober 2015 23:48

Igår va en riktig skitdag helt enkelt.
Mår bättre idag, fick även lite mer sömn inatt även om den absolut inte ska skrytas om ;)
Jag bara fick en sån dag igår och allt kändes värdelöst o det gjorde inte det bättre av att tankarna växer o blir så stora, och man ältar allt som sagts och gjorts. Sen ska jag absolut inte säga att det har löst sig för d vore att ljuga för mig själv.
Sen såklart när man är mitt uppe i en skitdag så gör man idiotiska saker och blir typiskt tjejig och sätter griller i huvudet på sig själv.
Sen samtidigt ligger d i bakhuvudet att "fan va löjlig du e, d finns dem med riktiga problem o du hakar upp dig på sånt här?!"
Som sagt när man då e ensam då kommer allt upp i huvudet som sagts o gjorts, man går igenom en massa o vissa saker ser man klarare o vissa förblir skeva.

Idag har varit en superdag, började med fika med fina vänner, känns så mys att träffas utanför jobb o sen åkte jag o mamma till Ikea för lite shopping o sen storhandling på jobb. Sen kom Johan hem från sin dagstripp i Estland.
Jag hade förberett god fläskfilé o grönsaker o sen bakade jag cheddar bay biscuits till. Sen hade jag gjort efterrätt- ahlgrens bilar-pannacotta, så jävla god, dock för söt o väldigt mäktig :)
Han kom först inom mig o jag bara kastade mig handlöst i famnen på honom, han hann inte ens komma innanför dörren (så sorry grannar) Det va som vi varit ifrån varandra i månader eller nåt sånt.
Verkligen sjukt hur grymt kär jag verkligen e i den här killen <3
Nu ligger han bredvid mig o sover så fint :) jag borde oxå sova ska ju upp o jobba tidigt...

Mitt mål e nu att jag ska ventilera mina tankar nånstans o sen vara såhär positiv o lycklig som jag e egentligen o inte låta tankarna eller pessimismen ta över. Jag ska vara den Madde som bara lyser av lycka så som folk säger till mig att jag verkligen gör.

Nu sova o drömma lyckligt, positivt o definitivt om den fina killen bredvid mig <3 Gonatt!

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards