Alla inlägg den 21 juli 2015

Av missmaddeluttan - 21 juli 2015 12:58

Jag längtar så till sol o värme, strand, utomlands långt hemifrån där man bara kan va o bara koppla bort allt annat.

XoXo

Av missmaddeluttan - 21 juli 2015 12:48

Alltså e d seriöst eller e d ett försenat aprilskämt?!
Igår så delades en bild på Facebook om ett par grannar som skriftligen ville lämna klagomål för att annars kunde de inte göra en polisanmälan. Det handlar om ett par som tydligen går i underkläder i SIN egna lägenhet som då verkar ligga på andra våningen (när man läser igenom kommentarerna i inlägget) sen har de tydligen sex i SIN lägenhet oxå, och de drar inte alltid för gardinerna, alltså om detta e seriöst då undrar jag vad för tråkigt liv deras grannar har som måste hålla koll hur ofta de går runt i underkläder o hur ofta de har sex utan att dra för gardinerna.
Detta har då grannarna lagt märke till, så då måste de ju ha kollat när paret börjat ha sex och sen tittat på hela akten för att sen veta att paret släcker ner o drar för gardinerna direkt efteråt. Om det stör dem så mycket varför glo?! För det andra bor de då på andra våningen e d ju inte så att folk går förbi o kan se utan man måste isf bo på andra våningen eller högre för att kunna se dem. Grannarna erbjuder sig att filma deras akter oxå, då känns d ju ännu mer som att grannarna verkligen håller stenkoll på dem. My advice: Get a life o försök förbättra egna sexlivet o why not try to break them med bättre sex ;D

Jag glädjs med dem, bekväma med att gå runt i bara underkläder/nakna o verkar ha ett bra sexliv, gratulerar dem istället ;)

Men alltså lever vi i ett samhälle där polisen kommer lägga resurser på detta ärende?! Då e d ju sjukt, lägg våra skattepengar på vettigare saker än att folk går halvnakna eller har sex i SINA egna lägenheter.
Och om du e en gloende granne, antingen bara uppskatta o glädjs med dina bekväma grannar eller SLUTA glo!!!

Det kanske kommer ligga en sån lapp i min lägenhet en dag, jag går dock inte runt naken i min lägenhet men går gärna i bara trosor o t-shirt (d e för fan min lägenhet)
D kan iofs va klagomål på mitt sexliv men d kan bara va för att d e för aktivt :P frågar man våra kollegor så e vi tydligen värre än kaniner men gardinerna e iaf oftast fördragna ;)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards