Alla inlägg den 15 januari 2013

Av missmaddeluttan - 15 januari 2013 20:43


Hade så dåligt samvete att jag vatt så out of it idag, ville bara leka och visa Mizzy lite löööv så jag lyfte fram hela deras leksakskorg, japp den e fylld med deras leksaker   

 

Hon lekte massa, vi har leksaker överallt just nu   

 



 



 


XoXo

Av missmaddeluttan - 15 januari 2013 19:26

Läs inte detta om ni inte orkar med att läsa negativt. Jag kan bara skriva här för jag vill inte o klarar inte att prata med någon just nu, jag gråter till o från hela tiden, utan nån förvarning. Det kanske e löjligt för många, men vill ni veta en sak? D skiter jag fullständigt i för jag e sjukt ledsen o mår skitdåligt, han fattas mig.
Var e du min fina kille?!
Det gör så sjukt ont, han kanske lever, har d jättebra nånstans men han kan lika gärna va instängd, skadad eller död, men jag vet ingenting o d känns jobbigt. Så fort Jonas åkte till jobb idag fick jag likadant meltdown som igår, har vatt som ett kolli hela dagen. Tur att jag har vatt ensam.
Vi har hängt upp lappar nu oxå, jag har skickat till nåt katthem i närheten.

Imorse när jag gav Mizzy mat så helt automatiskt hällde jag upp i zingos skål oxå, men om han kommer hem finns både mat, vatten o brasan e tänd så han kan värma sig. Varje gång jag går förbi fönstret så tittar jag ut i hopp om att han e där eller kommer springandes, emellan åt tror jag t o m att jag hör hans jamande.
Jag måste ju ta tag i mig själv, jag har ju min lilla Donna att ta hand om, hon måste ju tycka jag e störd som går o gråter helt plötsligt. Fast hon försöker trösta mig o e vid mig hela tiden. Hon har ju trots allt "förlorat" sin bror och har fått en småhysterisk matte.

Lägger mig en runda på soffan igen, d e vad jag orkar idag.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards