Direktlänk till inlägg 26 oktober 2015

Biljetter klara

Av missmaddeluttan - 26 oktober 2015 09:15

Godmorgon!

Har precis köpt biljetter till Maiden på Ullevi, därmed e jag klar med en julklapp till Johan <3

Han vet om det så det är inget jätteavslöjande precis :)

Jag har även redan hunnit baka biskvier idag, ska bara slänga på smörkrämen nu, Sara hittade ett recept igår o såklart ville Johan att det skulle testas och imorse kände han sig lite hängig så jag tänkte att han skulle få biskvier redan idag, mitt kakmonster <3

Hoppas inte han blir sjuk nu bara....

Jobbat i helgen o fixat med Johans förråd, kanske dags o ta tag i allt mitt egna, bara förskjuter alla mina egna måsten, men men. Känns alltid bättre o roligare med andras grejer än sina egna.


Nu ska jag kräma på mina biskvier o sen göra vid mig för lite jobb på min lediga dag.


XoXo


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missmaddeluttan - 21 november 2018 12:36

Efter att jag skrev om vår förlossning hade jag ju även varit på min efterkontroll. Där frågade de om allt o lite till kändes d som. De frågade den frågan alla ställer när man fått barn, antingen ?vill du ha en till eller bara rakt o slätt när kommer...

Av missmaddeluttan - 16 oktober 2018 21:55

Torsdagen den 9 augusti va för mig en vanlig dag, lite mer magont än jag hade haft under hela graviditeten. På kvällen vid 19-tiden skulle vi uppträda uppe i byn med Joyvoice-kören. Väl där skämtade vi fram o tillbaka om att mitt vatten skulle gå m...

Av missmaddeluttan - 13 april 2018 17:08

För 3 veckor sen hade vi vårt RUL. Mina förväntningar va skyhöga, vi skulle få se vår lilla bula igen o nu skulle vi förhoppningsvis få veta vilket kön d va oxå. Johan jobbade först, vi hade fått tiden på eftermiddagen så d kändes som en låååång vän...

Av missmaddeluttan - 18 mars 2018 15:25

Jag tänkte skriva lite om bulan, vår efterlängtade bulan. Som jag skrivit innan fick vi ett missfall som tog hårt på oss, men tack vare våra vänner o min familj så reste vi oss tillsammans, starkare. Missfallet fick vi den 4 november. Ca 2 vec...

Av missmaddeluttan - 21 februari 2018 12:01

Han med stort H, ja d e han jag har i mitt liv och det är jag så tacksam för. Johan du är en sjukt underbar kille, med ett hjärta av guld, du e snäll och öppen mot alla, oavsett vem det är. Jag önskar så att du själv insåg hur mycket du e värd o...

Ovido - Quiz & Flashcards