Alla inlägg den 18 februari 2016

Av missmaddeluttan - 18 februari 2016 22:29

Jaha då va snart denna veckan över oxå, sjukt va tiden går.
Va ledig i tisdags oxå, gjorde inget speciellt under dagen, jo förresten jag fortsatte med mitt scrapbooking, gör ett album med vår lovestory o har sparat typ massa minnesgrejer från vår tid, faktiskt skoj med lite såna saker. Jag e iaf glad att jag kommit igång med sånt igen. Sen på kvällen när Johan kom hem så myste vi ner oss, kan ju inte säga att vi inte gjorde nåt speciellt för typ det mesta tillsammans med honom e ju speciellt, nu blev d så där cheezy sleezy igen ;)
Igår jobbade jag o fixade lite här hemma, på kvällen blev d arga snickaren VIP, d e lite vår grej o titta på såna inredningsgrejer, plus att man kan ju inte missa när d e Anders bagge, Sveriges nallebjörn lixom.
Jobbade lite idag oxå o sen va d dax för klippning, bara topparna dock, eftersom jag äntligen fått iordning mitt hår o d börjat växa igen så vill jag inte ta för mycke på d. Bokade tid redan nu för nästa klippning så jag måste göra d då så kommer jag inte undan det ;)
Jag e sämst på att ta tag i saker som gäller mig, men jag e skitbra på att säga till eller peppa andra att göra saker :)
Nu ikväll gick jag bort till Johan o tjejerna o de blev helt jätteglada när jag kom. Förundras ibland hur mycket kärlek de känner för mig men det är iaf besvarat och det är ju bra :)

För första gången på vääääldigt länge ska jag sova ensam, ska jobba imorgon bitti så vill jag inte väcka dem när jag går upp, blir stressad i sömnen när jag e rädd att min klocka ska väcka tjejerna.

Nu ska jag nog lägga mig, men saknar att ha Johan bredvid mig, trots att han somnar bara av o se kudden så vill jag ändå ha honom nära ;)

Godnatt vänner <3

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards