Alla inlägg den 26 februari 2016

Av missmaddeluttan - 26 februari 2016 14:19

Idag e d fredag o jag känner mig som...jag vet inte vad :) jag o Johan ska på date ikväll, o jag ser fram emot det som bara den. Vi har ju d underbart o mysigt om kvällarna men d ska bli skönt att komma ut en kväll utanför våra hem o bara vara.

Han e en sjukt fin kille, jag bad honom skicka ett mess innan inom en halvtimme-timme, klart ringde han efter 5min för jag brukar aldrig säga nåt. Blev lite yr innan, ganska yr så jag fick sätta mig ner, tappade kontrollen o förstörde ett av mina fina vinglas :'( men tog mig till soffan o skickade messet. Efter att legat i soffan i nästan en halvtimme så mådde jag bättre, måste varit frukosten jag reagerade på för d va d enda jag hade fått i mig, för d va som en dumpning dock lite värre...
Han ringde lite senare igen för att kolla mig, så fin <3 han frågade om vi verkligen skulle ut o äta ikväll o d ska vi verkligen ;)
Tack för att du bryr dig så mycke om mig!
Nu mår jag bra o har siktet inställt på vår date <3

Jag har hunnit med o fixa en sak oxå idag, får se hur d går...
Sen måste jag få tummarna loss o fixa nya glasögon, tänkte se nästa vecka om jag kan lösa d då, måste ju ha nåt sällskap så jag har nån som kan ge mig råd om vilka bågar. Bara kostnader hela tiden.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards