Alla inlägg den 15 mars 2016

Av missmaddeluttan - 15 mars 2016 11:35

Ledig idag o d känns som vår i luften, får se vad denna dagen kan ge. Ikväll ska iaf jag o Johan ha lite myskväll, vin o räkor, kolla fotboll.

Igår va jag oxå ledig, på morgonen åkte  jag hem till finaste för att fixa naglarna o att ha qualitytime <3 


Det första hon frågade va: "hur e d med dig, alltså inte versionen utåt utan den riktiga?"
Vi har känt varandra i 6 år och vi har gått igenom mycket vi 2 o hon vet o ser mycket. Jag e glad att jag kan prata med henne eller ja att hon kan få ut d som jag egentligen inte alltid vill erkänna högt.
Hon visste saker utan att jag behövde säga nåt, jag har en underbart fin bestie i mitt liv som hört mig trots att jag inte sagt något.
Vill att du ska veta att du betyder hur mycket som helst för mig och jag vill att du ska veta att oavsett vad du gått igenom, går igenom eller kommer gå igenom både positivt o negativt kommer jag alltid finnas där för dig <3


när naglarna var färdiga åkte vi ut på väla och käkade lunch och gick runt lite i butikerna, jag köpte mina Batman-byxor som jag inte slutat tänka på sen jag såg dem i Danmark förra veckan. Sen skulle sandra jobba så jag passade på att handla då oxå. När jag kom hem fixade jag fyllda paprikor och sen när Johan kom hem så slängde jag på biffar i pannan lite snabbt, försöker lära mig att inte käka well Done, att köra lite rare.... det blev iaf sjukt gott, maten va ju bestämd sen innan, d skulle ju va steak den 14 mars ;)

vi satte igång den första Hobbit-filmen, båda kollade som att d va en helt ny film som vi aldrig sett innan, e ju ganska bra att ha guldfisk-minne när d gäller filmer, alla blir som nya då ju ;D


Vill avsluta mitt inlägg med detta:
Jag har tur, jag har flera underbara människor i mitt liv o jag kan inte sätta ord på hur mycket jag älskar er eller hur tacksam jag verkligen är för er.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards