Direktlänk till inlägg 26 maj 2015

Ett hjärta av guld

Av missmaddeluttan - 26 maj 2015 15:21

Denna person, en av mina bästa vänner, jag tror inte ni fattar vilken underbar människa hon e <3

Hon e så fin, så snygg på utsidan, hon e en sån tjej som andra tjejer tittar snett på o tror att hon tycker att hon e förmer än andra, så fel dessa tjejer har, denna tjej har ett hjärta av guld, så mycket kärlek i sig, hon bryr sig inte vem du e, vad du gjort, för för henne så e man en person, människa, ett oskrivet blad.
Har man kommit in i hennes liv så finns hon där, ställer upp, lyssnar på en, tröstar en, finns där vid jobbiga stunder, svär åt den person som sårat hennes närmsta o e beredd på att slå ner personer som försöker förstöra hennes närmsta.

Vi började umgås först förra året o d känns som att vi varit vänner hela tiden, hon stöttade o fanns där för mig direkt fast att hon egentligen inte behövde göra en sån sak för en person hon precis lärt känna, men d e sån hon e, så nu e min fråga:
vad kan jag göra för henne?
Jag har lovat att finnas vid hennes sida när hon behöver o vill, om d e att lyssna, gråta tillsammans, prata om allt mellan himmel o jord, eller bara stirra rakt ut i tomma intet bredvid varandra <3

Det senaste halvåret har hon fått gå igenom en massa o går just nu igenom en stor bortgång. Jag önskar så att jag kunde ta hennes smärtor istället, att hon kan få ett lugn nångång för en tjej och vän som henne förtjänar att få ett lugn i sitt liv.

Jag tror att her true love kom i rätt tid o hon har fått sånt stöd o kärlek av denna killen o jag tror att han e d bästa som kunde hända precis just nu mitt i allt, d förtjänar hon alla dagar i veckan.

Du e stark vännen o kommer klara detta med bravur och du har många omkring dig som ställer upp och som finns där för dig, vem skulle lixom kunna tänka sig nåt annat med en så fin o underbar vän o människa som du verkligen är.

Jag kan inte beskriva med ord hur ledsen jag är för dig o den smärta du går igenom och jag är ingen mästare på att skriva ner vad jag känner på ett bra sätt men vad jag vill säga e att du e en underbar tjej, underbar vän o älskar dig <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missmaddeluttan - 21 november 2018 12:36

Efter att jag skrev om vår förlossning hade jag ju även varit på min efterkontroll. Där frågade de om allt o lite till kändes d som. De frågade den frågan alla ställer när man fått barn, antingen ?vill du ha en till eller bara rakt o slätt när kommer...

Av missmaddeluttan - 16 oktober 2018 21:55

Torsdagen den 9 augusti va för mig en vanlig dag, lite mer magont än jag hade haft under hela graviditeten. På kvällen vid 19-tiden skulle vi uppträda uppe i byn med Joyvoice-kören. Väl där skämtade vi fram o tillbaka om att mitt vatten skulle gå m...

Av missmaddeluttan - 13 april 2018 17:08

För 3 veckor sen hade vi vårt RUL. Mina förväntningar va skyhöga, vi skulle få se vår lilla bula igen o nu skulle vi förhoppningsvis få veta vilket kön d va oxå. Johan jobbade först, vi hade fått tiden på eftermiddagen så d kändes som en låååång vän...

Av missmaddeluttan - 18 mars 2018 15:25

Jag tänkte skriva lite om bulan, vår efterlängtade bulan. Som jag skrivit innan fick vi ett missfall som tog hårt på oss, men tack vare våra vänner o min familj så reste vi oss tillsammans, starkare. Missfallet fick vi den 4 november. Ca 2 vec...

Av missmaddeluttan - 21 februari 2018 12:01

Han med stort H, ja d e han jag har i mitt liv och det är jag så tacksam för. Johan du är en sjukt underbar kille, med ett hjärta av guld, du e snäll och öppen mot alla, oavsett vem det är. Jag önskar så att du själv insåg hur mycket du e värd o...

Ovido - Quiz & Flashcards