Alla inlägg den 26 maj 2015

Av missmaddeluttan - 26 maj 2015 23:24

Jag har alltid haft en "thing" för fotbollsspelare o nu e d ju så att min pojkvän spelar fotboll, i korpen dock men d e ju såååå hot lixom o se honom på planen ;)
Har kollat alla hans matcher han varit med på hittills men idag tänkte jag inte följa med för jag e ganska förkyld men så va d fint väder o jag vill ju titta på honom så jag följde med in. Men så fort vi nådde Helsingborgs stad så blev d fasiken kallt o på Hedens IP e d som att d alltid måste blåsa o va illkallt alltid, så frös som fasiken, men grabbarna vann med 7-2 så d va värt att se grabbarna glada :)
O som sagt att se på honom e ju sååå mys <3

Nu när vi kom hem blev d duschen för mig, mycke varmvatten o sen en stooor kopp te, så snart dax o krypa ner i sängen i hans famn så han kan värma mig <3

Gonatt

XoXo

Av missmaddeluttan - 26 maj 2015 23:09

Så många fina ord jag fått av mitt föregående inlägg, så glad jag blev o helst att d uppskattades av de personer som det handlade om.
Jag menade varje ord from the bottom of my heart.

XoXo

Av missmaddeluttan - 26 maj 2015 15:21

Denna person, en av mina bästa vänner, jag tror inte ni fattar vilken underbar människa hon e <3

Hon e så fin, så snygg på utsidan, hon e en sån tjej som andra tjejer tittar snett på o tror att hon tycker att hon e förmer än andra, så fel dessa tjejer har, denna tjej har ett hjärta av guld, så mycket kärlek i sig, hon bryr sig inte vem du e, vad du gjort, för för henne så e man en person, människa, ett oskrivet blad.
Har man kommit in i hennes liv så finns hon där, ställer upp, lyssnar på en, tröstar en, finns där vid jobbiga stunder, svär åt den person som sårat hennes närmsta o e beredd på att slå ner personer som försöker förstöra hennes närmsta.

Vi började umgås först förra året o d känns som att vi varit vänner hela tiden, hon stöttade o fanns där för mig direkt fast att hon egentligen inte behövde göra en sån sak för en person hon precis lärt känna, men d e sån hon e, så nu e min fråga:
vad kan jag göra för henne?
Jag har lovat att finnas vid hennes sida när hon behöver o vill, om d e att lyssna, gråta tillsammans, prata om allt mellan himmel o jord, eller bara stirra rakt ut i tomma intet bredvid varandra <3

Det senaste halvåret har hon fått gå igenom en massa o går just nu igenom en stor bortgång. Jag önskar så att jag kunde ta hennes smärtor istället, att hon kan få ett lugn nångång för en tjej och vän som henne förtjänar att få ett lugn i sitt liv.

Jag tror att her true love kom i rätt tid o hon har fått sånt stöd o kärlek av denna killen o jag tror att han e d bästa som kunde hända precis just nu mitt i allt, d förtjänar hon alla dagar i veckan.

Du e stark vännen o kommer klara detta med bravur och du har många omkring dig som ställer upp och som finns där för dig, vem skulle lixom kunna tänka sig nåt annat med en så fin o underbar vän o människa som du verkligen är.

Jag kan inte beskriva med ord hur ledsen jag är för dig o den smärta du går igenom och jag är ingen mästare på att skriva ner vad jag känner på ett bra sätt men vad jag vill säga e att du e en underbar tjej, underbar vän o älskar dig <3

Ovido - Quiz & Flashcards