Alla inlägg den 3 december 2015

Av missmaddeluttan - 3 december 2015 09:47

Det e redan december, hela detta året har gått så snabbt.
Va ledig igår o fixade lite o storhandlade, dock bara varor typ inför allt bakande som ska göras :)
Tänkte baka lussebullar men har inte plats i frysen till sånt så får väl avvakta....om jag nu klarar o vänta ;) Jag o Johan började kolla igår på vad jag skulle göra för julgodis, alldeles för mycket att välja mellan ;)
Igår började jag oxå göra iordning min receptbok, har en för mat som jag gjort innan och nu gör jag en med desserter o bak. Så nu ska jag slippa alla lösa papper överallt :)

E ledig idag oxå, ska snart dra till Åstorp på date med Camilla, ska bli kul o lära känna henne mer o mer. Tänk att innan tänkte jag att man kommer ju inte hitta vänner på samma sätt när man blivit "vuxen" men jag har ju funnit många underbara vänner sen jag blev "vuxen" och jag har även insett jag inte behöver vissa i mitt liv, jag gör mig inte till för att folk ska gilla mig, de får ta mig som jag e och annars e d upp till dem.
Jag e så glad för de vänner jag har, o skulle inte byta dem mot nåt.

XoXo



Ovido - Quiz & Flashcards