Alla inlägg den 13 december 2015

Av missmaddeluttan - 13 december 2015 17:51

Lucia idag. Förra årets lucia firades med massa vänner, mina brödrar o min bästa vän som funnits där för mig hela hösten.
Det var denna kvällen som jag avslöjade för mina brödrar att jag fått känslor för min bästa vän, men jag ville inte förstöra nåt eftersom jag inte trodde att han nånsin skulle känna likadant för mig. Det första de sade va typ: "visste vi redan, har du inte fattat d själv?"
Berättade för vissa av vännerna som oxå va med på festen o de sade ungefär samma, plus att de va säkra på att han hade känslor för mig.
Vi festade på o senare begav vi oss ner till stan o under natten på dansgolvet fördes vi ihop av ett gäng fulla vänner o familjemedlemmar o så glad jag e för detta <3 Då samtliga tyckte att d va dax att vi båda skulle inse att d fanns nåt där.
Vi va friends med benefits där ett tag ;) o sen bestämde vi oss en halv månad senare att testa oss fram, om vi skulle/vågade satsa mer på detta o i februari gick vi ut med att d va vi o vi va redo att satsa på detta. Sjukt glad e jag för att vi gjorde det <3

Nu ska vi fortsätta o mysa hela kvällen bara vi två <3

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards