Direktlänk till inlägg 4 februari 2016

Fattar knappt...

Av missmaddeluttan - 4 februari 2016 21:34

Asså fattar knappt var tiden tar vägen, d känns som om dagarna bara flyger iväg.
Jirre det gjorde du fan bra, såsen va sjukt god som rekommenderades i måndags, så den får d bli fler gånger, ja jag ska lära mig o göra själv oxå.
På tisdagen så bestämde jag mig för att vara byggare Bob o letade fram min såggrej o sågade en metallstång som jag skulle ha min garderob för att utnyttja platsen fullt ut :)
Martin kom när jag skulle sätta upp den så han kom ju lägligt o hjälpte mig. Han hjälpte mig oxå med brunnen i duschen o vattenlåset i badrummet (det e nåt jag inte klarar själv, där e d super att männen i mitt liv kan hjälpa mig med sånt) sen åkte vi till biltema för att jag skulle ha en ny baklampa till cykeln för den jag hade va heldöd...jag köpte även en ny verktygslåda för jag har ju så mycke verktyg som den händige tjej jag e ;)
På onsdagen va d dax för jobb, planerade o fixade med projekten till våra sociala medier. Va lite lata igår med maten o käkade korv med bröd- så underskattat men så sjukt gott. Idag har jag jobbat, kontorsarbete hela dagen, d märks att man inte e van att sitta still en hel dag, gäspningarna avlöste varandra hela tiden ;) men d gick bra kändes d som. Jag va kvar så pass länge så jag kunde ha "sälle" hem med Johan <3 Nu ikväll har vi kollat på "ung o bortskämd" asså om jag nånsin blir en sån förälder så skjut mig! D e ju helt sinnesjukt hur de bar sig åt mot sina föräldrar... Vi bestämde oss att aldrig bli såna, man gör ju bara sina barn en björntjänst, vill ju att ens barn ska ha lite realitycheck o kunna klara sig själva när de väl ska ut i livet.

Har precis kollat på "ninja warrior" vilka kämpar d finns, jag blir verkligen imponerad av människor som övervinner de hinder som dykt upp i livet o vänder d till nåt bra.

Även bokat bord på Via 95, ska på date, dock väldigt långt fram men med lite planering kan d iaf bli av- låter som vi e världens mest upptagna par.

Nu tänker vi krypa ner under täcket, imorgon kommer tjejerna till Johan o d ska bli så mys o träffa dem igen. Tror d kommer bli en myshelg.

XoXo




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missmaddeluttan - 21 november 2018 12:36

Efter att jag skrev om vår förlossning hade jag ju även varit på min efterkontroll. Där frågade de om allt o lite till kändes d som. De frågade den frågan alla ställer när man fått barn, antingen ?vill du ha en till eller bara rakt o slätt när kommer...

Av missmaddeluttan - 16 oktober 2018 21:55

Torsdagen den 9 augusti va för mig en vanlig dag, lite mer magont än jag hade haft under hela graviditeten. På kvällen vid 19-tiden skulle vi uppträda uppe i byn med Joyvoice-kören. Väl där skämtade vi fram o tillbaka om att mitt vatten skulle gå m...

Av missmaddeluttan - 13 april 2018 17:08

För 3 veckor sen hade vi vårt RUL. Mina förväntningar va skyhöga, vi skulle få se vår lilla bula igen o nu skulle vi förhoppningsvis få veta vilket kön d va oxå. Johan jobbade först, vi hade fått tiden på eftermiddagen så d kändes som en låååång vän...

Av missmaddeluttan - 18 mars 2018 15:25

Jag tänkte skriva lite om bulan, vår efterlängtade bulan. Som jag skrivit innan fick vi ett missfall som tog hårt på oss, men tack vare våra vänner o min familj så reste vi oss tillsammans, starkare. Missfallet fick vi den 4 november. Ca 2 vec...

Av missmaddeluttan - 21 februari 2018 12:01

Han med stort H, ja d e han jag har i mitt liv och det är jag så tacksam för. Johan du är en sjukt underbar kille, med ett hjärta av guld, du e snäll och öppen mot alla, oavsett vem det är. Jag önskar så att du själv insåg hur mycket du e värd o...

Ovido - Quiz & Flashcards