Direktlänk till inlägg 11 mars 2016

Ser bättre ut

Av missmaddeluttan - 11 mars 2016 17:20

Jag har varit ledig både igår o idag, nu känner jag mig på banan igen.
Igår hade jag o mamma en mor o dotter-dag, åkte till Danmark o strosade omkring i Helsingör. Det va mys. Såklart när jag handlat en flaska sprit så håller mamma den tills jag e klar med plånbok o väska o allt, så när jag får påsen o tar handtagen så bara öppnar botten sig o flaskan flyger ner i marken (kullerstenen) Vågade knappt titta o tänkte bara d e min jävla tur i livet, men flaskjäveln höll, bara lite märken på flaskan. Går in till butiken igen o d första ägaren säger:"höll flaskan?! Vilken jävla smäll!" Han gav mig en ny flaska o en starkare påse, så jag va nöjd o han va nog mest chockad :D
Sen åkte vi tillbaka, asså id-kontrollen både i Helsingör o Helsingborg va ju inget jobbigt eller så, d känns som att d kanske blev förstorat, kan iofs tänka mig att d varit jobbigare med tågpendling över bron såklart...
Sen shoppade vi nåt i Sverige oxå. När jag kom hem ringde Johan o bad mig möta upp honom, han hade varit på mässa o hade typ 1800 påsar med grejer så han behövde hjälp o bära :D shit med saker han hade fått, sinnessjukt. Det va ju sjukt fint väder igår så vi gick ut en runda som slutade på jobb för lite Cola till honom ;) d va ju fotboll igår, Liverpool mot United o den slutade bra för Johan.

Fick sms att mina nya glasögon va klara, såklart precis efter att vi varit ute igår, men jag o mamma åkte ut idag o hämtade dem, d e fortfarande ovant. Har ju haft glasögon sen 2005 men jag har bara köpt diskreta glasögon, så denna gången valde jag mer markerade bågar, känns ovant men d ska nog bli bra. E ju oxå väldigt ovant eftersom dessa e lite mer styrka i...

Har fixat present till hugge som vi ska fira nästa helg...lika bra o fixa allt nu så slipper d bli stress nästa vecka. Idag ska vi på kalajs o fira pappa som fyllde år förra veckan. Vi får väl ta en kik på let's dance, Johans andra-kärlek ska ju va med så d e väl bara o glo för hans skull ;)

XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missmaddeluttan - 21 november 2018 12:36

Efter att jag skrev om vår förlossning hade jag ju även varit på min efterkontroll. Där frågade de om allt o lite till kändes d som. De frågade den frågan alla ställer när man fått barn, antingen ?vill du ha en till eller bara rakt o slätt när kommer...

Av missmaddeluttan - 16 oktober 2018 21:55

Torsdagen den 9 augusti va för mig en vanlig dag, lite mer magont än jag hade haft under hela graviditeten. På kvällen vid 19-tiden skulle vi uppträda uppe i byn med Joyvoice-kören. Väl där skämtade vi fram o tillbaka om att mitt vatten skulle gå m...

Av missmaddeluttan - 13 april 2018 17:08

För 3 veckor sen hade vi vårt RUL. Mina förväntningar va skyhöga, vi skulle få se vår lilla bula igen o nu skulle vi förhoppningsvis få veta vilket kön d va oxå. Johan jobbade först, vi hade fått tiden på eftermiddagen så d kändes som en låååång vän...

Av missmaddeluttan - 18 mars 2018 15:25

Jag tänkte skriva lite om bulan, vår efterlängtade bulan. Som jag skrivit innan fick vi ett missfall som tog hårt på oss, men tack vare våra vänner o min familj så reste vi oss tillsammans, starkare. Missfallet fick vi den 4 november. Ca 2 vec...

Av missmaddeluttan - 21 februari 2018 12:01

Han med stort H, ja d e han jag har i mitt liv och det är jag så tacksam för. Johan du är en sjukt underbar kille, med ett hjärta av guld, du e snäll och öppen mot alla, oavsett vem det är. Jag önskar så att du själv insåg hur mycket du e värd o...

Ovido - Quiz & Flashcards