Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av missmaddeluttan - 10 oktober 2012 20:37

Sitter på rummet nu, det e inte långt kvar till Grey´s   


Kollade lite på Youtube och gick in på min kanal och helt underbara minnen upplevdes ännu en gång. Härligt värre.



En eller ja två underbara dagar i mitt liv och fler underbara dagar ska och tänker jag ha    


XoXo


Av missmaddeluttan - 10 oktober 2012 17:06

Helt fantastiskt så bra jag har det. Igår bloggade jag och berättade om min operation och helt fantastiskt vilket stöd och kärlek jag fick, jag blev helt överväldigad och imorse när jag såg min Facebook med alla fina kommentarer och tankar, ja då kom det lite tårar av lycka. Lyckan att veta hur underbara personer jag verkligen har omkring mig. Jag visste att ni alla som är omkring mig är underbara men att få det så var för mig helt underbart och verkligen stärkande.


Jag är verkligen lycklig som har er, ni betyder sjuuukt mycket för mig!   



Idag har det varit en ganska bra dag på vår utbildning. Vi har fått hålla igång med lite grupparbeten, sen lysnnade vi på en intressant föreläsning om samhällsekonomi.

Ska snart upp på middagen får nog bli en liten snabbispromenix och sen ikväll är det ju Grey´s och som jag längtat. Jag & Maria har tjatat om det sen vi kom hit i måndags: "guuud längtar till onsdag 21:00" Vi började direkt vi sågs imorse till frukosten oxå   


Saknar min man och mina bebisar som bara den. Fast d e ju ganska bra och va borta så här ifrån varandra, men får ju känna lite saknad lixom   


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards