Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av missmaddeluttan - 29 oktober 2012 14:09

Ska börja jobba om en timme typ.
I helgen har jag jobbat, i lördags efter jobb kom Nina & Jeanette. Vi hade planerat en liten utekväll. Vi började kvällen med lite käk. Efter d körde vi Just Dance. Så jävla kul spel! Vi gjorde dansavbrott med lite Singstar, oxå kul såklart men inte lika kul ;)
Vid tolvtiden åkte vi in till stan, till sirocco. Dansade massor o hade skoj, träffade en barndomskompis där oxå :)
Kom i säng sent, ja eller tidigt hur man nu ser d. Tyvärr blev jag själv lidande på söndagen, åt inte som jag skulle. Men nåt glädjande av helgen blev d, från lördag-söndag gick jag ändå ner 1kg fast att jag misskötte mig, tror dansandet hjälpte mig :)
Eftersom jag heller inte ska dricka alkohol nu så va d helnyktert på lördagen, d händer inte ofta vid utgång :P
Idag har jag förberett för julklappar till våra föräldrar, får vi bara rätt på d så kan d nog bli bra julklappar :)
Har även kört träning med Just Dance-spelet, typ 1 timmes dans.
Nej får göra vid mig nu, skriver nog ikväll oxå hade ju lite jag ville skriva om :)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards