Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av missmaddeluttan - 17 oktober 2012 20:43

Vill bara gratta min fins brorsdotter här oxå.

Idag fyller denna fina tjej 9 år!!!


GRATTIS FINASTE MAYA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!   


 


Fattar inte att det e 9 år sen hon va en liten liten bebis

tur att det bara e dem som blir äldre, eller hur va d nu Malin?   


Grattis än en gång Maya!


XoXo

Av missmaddeluttan - 17 oktober 2012 19:06

Nu e jag hemma igen. Har varit  på Örenäs slott sen igår, haft regional konferens. Det är så mysigt och fint på Örenäs, vill jättegärna åka dit och bara käka, titta & promenera och gärna med Jonas. När jag va liten va vi där några gånger, och vid nåt tillfälle va även mormor med, fina minnen därifrån   

Det var kul att träffa alla, det e fina people det där. Lite utbildning och lite erfarenhetsutbyte och massa trevligt.

Även om det är mysigt att va på Örenäs, så e d mycke mysigare att komma hem. Känner att d vatt mycke nu, jag va sjukskriven t o m den 7 oktober. Redan den 8/10 åkte jag på utbildning, jobbade helgen plus måndagen och nnu utbildning i 2 dagar, lite jobb i 2 dagar till, men i helgen e jag ledig, kommer antagligen va trött på lördag men ska ju på kalas då, lite piggare då kanske   


Förresten när jag nu pratar om jobbet, måste jag ju berätta om min första dag. Det va faktiskt kul att va tebax., jag fixade så att jag fortfarande kunde hålla mina mattider, det funkade faktiskt. Jag vet att d kommer bli svårt när jag sitter helt i kassan, men när jag kan styra mina raster så går det bra. Det var många fina som kom fram och pratade, kramades och bara va helt jättefina.

Asså jag har lixom underbaraste kollegorna    Söndagen gick oxå i de spåren, kärlek och även måndagen blev många kramar.


Sen den 20/8 har jag gått ner 20kg, det känns bra   


Ikväll va Sandra här på en liten snabbrunda, fick dock lämna för yngsta dottern hade blivit sjuk, stackaren. Vi hann inte prata så jättemycke men då får vi ju ta tag i att träffas igen ju   


Nej nu duschen så jag kan relaxa i framför tvn resten av kvällen


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards