Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av missmaddeluttan - 30 oktober 2012 14:33

Bara för att, så lade jag upp en bild på mig själv på instagram, små steg hela tiden så blir d nog bättre ?

Nej nu e d dax, på med de beiga kläderna o off to work!

XoXo

Av missmaddeluttan - 30 oktober 2012 12:31

Hade tänkt skriva igår men höll på med julklapparna, som ändå inte blev bra, ska försöka mig på det idag/imorgon oxå.


Idag har jag redan varit lite produktiv, rensade bland underkläder, slängde massor, fan va gott faktiskt. Ska börja rensa bland kläderna oxå, har ju hur mycke som helst som e helt nytt som jag inte använt...sjukt.

Ska inte handlas en massa nu heller, tänker inte köpa nåt klädesplagg om det verkligen inte behövs    Jag har siktet inställt på USA, där kan jag shoppa, mitt mål är att köpa nåt klädesplagg (helst klänning) från min favvodesigner Betsey Johnson   


Jobb om två timmar så ska väl hinna med ett danspass nu oxå efter lunchen.


I söndags pratade jag lite med två av mina kollegor, vi pratade om operationen och lite så, de e sååå söta, sjukt positiva och peppande, och jag har fler av dessa underbara människor runt mig. Känns som mycket support från jobbet, ja såklart i privatlivet oxå, men jag spenderar mycket tid på jobb så det känns super att jag har det stödet och peppandet på jobb lixom   

Lovade att det skulle komma upp lite foto sen oxå, ska bara börja ta lite foto, det har ju aldrig varit en sak som jag gillat, att va med på foton asså.

Även där har jag sagt att när jag känner mig redo, och känner att jag nåt den punkten där jag känner mig bekväm i mitt psyke så ska jag boka fotografering med min fina kollega Winnie (BTW gilla hennes sida på Facebook o se hennes fina bilder)


Imorgon e d dax för sista allsvenska matchen hemma, Hoppas på 3 poäng till underbara HIF, kommer sakna matcherna på Olympia. Fast det kommer en hemmamatch till den 22 november. Får även trösta mig med att sista matchen i år är ju faktiskt inte förrän 6 december, så vi HIF:are har ju d ändå lite bra   

HIF - IFK Göteborg

Ses vi på Olympia imorgon?!


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards