Alla inlägg den 1 november 2012

Av missmaddeluttan - 1 november 2012 09:36

Vinst till HIF igår 2-0 mot Blåvitt

Hyllning till Wahlen - Helt underbar stämning på 36:an & 37:an

En underbar seger till både Fansen & Laget.

 

Tack Erik Wahlstedt för allt!

D va helt underbart att va med om denna hyllning till honom.


Innan matchen hade polisen gått ut med att de skulle närvara vid matchen, De var närvarande, de stod nedanför oss och det satt 5 civilare bredvid oss. Alla stirrade på 37:an genom hela matchen. D va en kille som gjorde ett uttalande till sin kompis bakom oss om att polisen va pinsamma, bla bla bla.... Då vänder sig den här civilaren som sitter närmst oss och börjar ifrågasätta och vill veta på vilket sätt polisen e pinsamma. Killen börjar direkt att försöka slå ifrån sig det och civilaren fortsätter. Jag bara känner hur Sandra mer o mer drar sig mot mig, haha vi hamnar ofta på fel plats.

Jag fattar att de e där dels för att skydda & förebygga, tyvärr så har de ju inte så mycket respekt med sig. Jag har som sagt noll förtroende för polisen, helst HBG-polisen, men jag e inte disrespectful (kommer inte på svenska ordet) mot dem.

Men d va ju inte det detta skulle handla om.

Iaf Vinst på Olympia igår och det kändes jävligt bra att gå därifrån lycklig igen   


Snart jobb, det blir ett lååångt pass idag.

Har redan dansat oxå så d e klart   

Vägde mig innan och nu är det -22Kg. Känns sjukt bra i psyket kan jag säga, känner mig piggare och gladare i psyket, för mig e d en stor skillnad på hur jag mått psykiskt tidigare.


Dax för lite lunch snart innan jobb annars blir det tufft idag, vill inte misslyckas med detta.


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards