Alla inlägg den 15 november 2012

Av missmaddeluttan - 15 november 2012 12:39

Har dansat precis lite halvslö nu, ska käka lite lunch nu innan jobb. Försöker anpassa mina dagar så bra det går, tycker d funkar helt okej.


Sandra hade gjort ett bra system till sig själv för ett tag sen, som jag tänkte använda mig av nu, jag har tänkt jättemycke på det men har inte riktigt bestämt mig hur, när eller typ var?! Jag har tänkt på det här med mål, delmål och belöning när jag når det. Sandra hade bra mål o system, jag kör direkt på ett stort delmål med en bra morot. Jag tänkte, jag har gått ner ca 23Kg nu, mitt första delmål är 30Kg och då tänkte jag köpa mig en iPad, jag har velat ha det ett tag men lixom inte köpt det eftersom jag prioriterat annat och iofs även känt att ekonomin har varit lite lidande med sjukskrivningen. En iPad skulle underlätta även i arbetet, slippa att släpa datorn överallt och såklart för nöje oxå, resor OSV.

Är det kanske för mycket eller är det en töntig belöning?!

Tänker att det e ju nåt jag vill ha, men det känns ju alltid bättre att förtjäna det än att bara gå o handla.  


Nu pep klockan, dax för lite lax o sallad, mmmm gott   


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards