Alla inlägg den 9 november 2012

Av missmaddeluttan - 9 november 2012 10:21

Med mig e väl d mesta bra, jag mår lite konstigt idag, vet inte vad d kan va, tar iaf med mig allt i tablettväg till jobb idag, så illa känns d emellan åt.


Har lugnat ner mig efter gårdagens match! Blir liiiite ilsken när jag läser om det och ser att det inte bara är jag som ett HIF-fan som reagerar. Det står på aftonbladet, expressen, HD, sportsidor osv. Det var en skandal så som domaren dömde, det har defintivt inte varit HIF:s år men vafan är det för fel på vissa domare??? Läste även att HIF kommer anmäla detta till UEFA, förstår att inget kommer hända, men det blir iaf en markering och kanske, kanske håller de lite mer koll på domarna, och den här Fredy Fautrel borde inte få döma en EL-match igen, inte ens någon match alls!!!


Nej nu får jag lugna ner mig, hoppas på bättre domarinsatser på söndag i Höllviken.


XoXo  

Ovido - Quiz & Flashcards