Alla inlägg den 30 november 2012

Av missmaddeluttan - 30 november 2012 21:44

Va ett tag sen, mår ganska bra nu. Har vatt magsjuk i minst 1 vecka, men verkar va på banan nu igen :)

I lördags på jobb fick jag såna kramper i magen så jag vek mig av smärtan mitt framför kunderna, inte bra, men blev hemskickad. Va hemma sjuk fram till igår. Då hade vi kunddag på jobb, det blev nog bra. Har jobbat idag oxå, har fått lite problem på jobbet med just min mat och ibland mina raster, jag blir väldigt lätt stressad när jag ska käka, försöker ta det lugnt men plötsligt så slänger jag ändå i mig maten, inte bra, fick skäll av många igår på jobb   de menar väl iaf.


Efter jobb så åkte jag o Jonas till Ikea för att handla smått o gott för att få någon ordning här hemma, när vi står på köksavdelningen så kommer ett par emot oss och jag tittar upp, jag tror verkligen att båda två vi mötte såg min reaktion, det var Pär Hansson, en favvis i HIF, my heart skipped a beat. Fegis som jag e så vågade jag inte ta bild får göra d en annan gång   

    

Bild lånad från HD


När jag ändå skrivit om HIF måste jag ju bara lägga upp denna videon, sköna killar som lirar i Skånes stolthet   


Imorgon ska vi fira mina storebror som idag fyller 35 år!

Stort Grattis till dig, Hoppas du haft eller fortfarande har en fin och mysig weekend i Köpenhamn   


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards