Alla inlägg den 3 november 2015

Av missmaddeluttan - 3 november 2015 22:37

Sådär ja, förkylningstider.
Johan verkar ha blivit med ögoninflammation efter helgen med tjejerna. Jag har dock inte fått d än så länge iaf, trots att Alicia va ganska mycket i mitt ansikte med pussar o kramar. Så synd om de små när de e sjuka ju :/
Dock en förkylning har jag nog lyckats få till tydligen, men blandning med mitt jobb o sen då dagisbarn så e d ju ganska oundvikligt.
E ju ledig i två dagar så får försöka kurera mig så inget bryter ut ordentligt. Får bli så här filmdag imorgon....fast vi vet ju alla hur d kommer gå, jag blir ju lätt rastlös, sen jag o Johan började umgås förra året så slutade jag nästan helt o glo på både film o tv, o inte mig emot tycker d e roligare att hitta på saker. Vi kollar ju dock fotboll då o då ;)

Mamma va precis förbi med lite nässpray, så nu tänker jag missbruka lite otrivin mentol tills näsan ramlar av eller nåt ;)
Nackdelen med att bo ensam e att man blir liiite ynkligare när man känner sig krasslig, tur Johan bor nära ;)

Nej nu dax o se slutet när Malmö krossas *evil laughter*

XoXo


Ovido - Quiz & Flashcards