Alla inlägg den 25 november 2015

Av missmaddeluttan - 25 november 2015 22:17

Igår va jag ledig, höll på med fix här hemma men blev galen på min soundbar med tillhörande klump (subwofer) så jag skickade ut nödmeddelande i min Facebookfeed och min älskade storebror ställde upp som en hero så nu verkar den fungera på alla sources Woop Woop!
Jag e ju då ganska tekniskt handikappad ;)
Sen åkte vi två ut o jag fixade lite julklappar o köpte lite till mig själv, d va mys o bara va vi två.
På kvällen följde han med hem till mig o vi käkade tillsammans med Johan o sen julpyntade jag. Tycker d e tidigt men hade väl ändå gjort d på söndagen eller nåt, men så e d barnhelg o jag vill ju hellre umgås med dem än att jag skulle pynta. Sen bakade jag Coca cola-kaka, men den smakade tyvärr ingen Cola men blev väldigt god Kärleksmums istället.

Idag har jag varit lite låg o kände mig lite sisådär på jobb o hade ingen lust med nåt efteråt men hade lovat fixa maten o han blev så glad för pizzabullar så d fixade jag men d blev inget bakat, hade tänkt lussebullar till adventsfika men kanske imorgon...
Nu känner jag mig iaf bättre oxå.

Har packat in alla julklappar som hittills e klara...har några till kvar...men skönt att ha d klart ändå.

Nu ska jag fortsätta kolla när Malmö blir totalt utklassade ;D Btw vem trodde nåt annat? ;)

XoXo


Ovido - Quiz & Flashcards