Alla inlägg den 1 juni 2016

Av missmaddeluttan - 1 juni 2016 12:27

Idag e Johan o hjälper sin syster att flytta o jag e hemma o bara vilar o tar d lugnt. Tänkte baka lite bullar tror jag får se om jag pallar :)

Va uppe på jobb innan, behövde lite saker, kylen behövde fyllas på :) ska nog sätta mig o scrappa lite sen om jag orkar, fixade som sagt inbjudningskort igår o d har gett mig lite kärlek till scrapbooking igen o d känns kul. Mitt liv verkar annars gå ut på att jag ska tänka på o åt alla andra, så när jag gör d jag trivs med så känns d som jag går in i en annan värld.

D e samma jag älskar att planera fester, kalas, gatherings, så just nu när jag kollar runt på saker till sommarens födelsedagar så e jag såå happy. Saknar att ha hus o planera temafester, d e ju nåt jag verkligen just love. Johan e inte alls för temafester, men har sagt att för min skull så e han gärna på när d gäller temafester. Dock har jag ju förstått nu varför han o hans ex alltid turned my invitations down när jag bjöd dem, va ju inte lätt o veta att han inte gillade sånt, jag tar ju nästan för givet att alla gillar det. Hur kan man inte gilla att klä ut sig eller att ha tema på vad man kan ha på sig på en fest o man vet med sig att alla kan se dorky ut ;)
High School-festen va nog en av de bästa temafester jag haft. Cheerleaders, jocks, nördar, beerbong, beer Pong, poolparty.
Men d kommer säkert fler tillfällen i livet som jag kan ha mina temafester igen, känns lite instängt att ha d i lägenheten tyvärr.

Åååh nu blev jag ju sugen på att fixa sånt.

Nej nu får jag göra nåt vettigt, typ lunch kanske ;)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards