Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av missmaddeluttan - 14 augusti 2015 12:01

Har suttit o glott på Hemnet o blivit förälskad. Jag älskar hem o inredning o sånt.

Jag e så sugen på eget igen, fast ändå inte. På ett sätt skulle jag vilja ha egen bostadsrätt, då kunna fixa o göra som jag vill, vill ju dock inte ha nåt renoveringsobjekt utan bara lite sånt småfix. Som typ ommålning, tapetsering- småförändringar lixom.

Detta för mig, bara mig, ska inte flytta ihop med Johan även om många frågat, även om allt e fint o att jag nångång kan tänka mig att bo ihop med honom så finns d saker som måste tänkas på eller gå igenom. Jag har mycke tankar o åsikter som inte e lätta att ta alltid o e tyvärr inte en tjej som tar lätt på saker o ting eller att allt ska gå fort, dessutom e d barn med i bilden, o då får vi tänka steget längre för deras skull :)

Men jag e sugen på eget, men ska såklart inte, för samtidigt e d jävligt najs o bara behöva ringa hyresvärden när d e nåt så de fixar istället ;)
Man kan ju iaf kolla runt o drömma sig bort i både husdrömmar och inredningsdrömmar :)

XoXo

Av missmaddeluttan - 14 augusti 2015 08:57

Vi hade lite myskväll igår. Åt räkor och kräftor i massor kändes d som och för en gångs skull drack vi vin till oxå. Det händer inte så ofta :)
Vi va ute o gick en runda o köpte saker så han e förberedd inför helgen när tjejerna kommer. Sen satt vi o bara snackade o njöt av varandra.
Det e så kul, från att ha varit värsta tv-människan så njuter jag verkligen av att inte titta på tv på samma sätt längre, vi har hellre musik igång o bara njuter av varandra o bara pratar om allt möjligt, bara myser helt enkelt. Själv trodde jag aldrig att jag skulle kunna sluta följa alla serier som jag följt typ alltid men trivs med detta o jag tror att han e glad att jag inte e sån längre som sitter o glor på tv o film hela tiden utan hellre hittar på saker tillsammans o hellre umgås.
Jag har d bra jag <3

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards