Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av missmaddeluttan - 20 augusti 2015 00:23

Jag har funnit en ny kärlek i mitt liv.
På nåt sätt så trivs jag så bra med den nyupptäckta kärleken. Önskar bara att jag kunde gjort det oftare och ännu mer, fast får ju ta vara på det nu, det kanske är en periodare.
Min nya kärlek är bakning. Jag har gillat och baka innan men inte så att jag ville göra det ofta, inte som nu. Vi kan ju säga att d e tur att jag inte kan äta sånt i mängder, så jag bakar så får andra äta d istället. E ju trots allt tillsammans med en som älskar kakor <3
Jag e ju inte precis proffs men d sju kul o testa, fick bra betyg av Johan idag på mina dammsugare, bara en sån sak :) Jag fick tydligen gärna ge mig på dammsugare igen ;)
Tänk ändå, jag brukade alltid säga till Sandra (som btw gör typ ALLT från scratch) att finns d o köpa så varför stå o göra själv? ;) och nu kan jag tänka mig att ge mig på både d ena o d andra :)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards