Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av missmaddeluttan - 25 augusti 2015 13:05

Då va helgen över, och den va så mysig. D va skönt att bara få vara.
Vi åkte upp på fredagen, typ den längsta Göteborgs-resan ever, tror vi stannade 3ggr innan Göteborg, men vi hade ju kul, vi åkte inom Maxi flygstaden o jag såg nog ut som att jag aldrig varit i en livsmedelsbutik innan, så fin butik (ja lite yrkesskadad) så fint de har d där :)
När vi väl kom fram så hade jag en halvdöd pojkvän som va så trött att han somnade direkt ;) trots att det "bara" va ett flygplatshotell så va d väldigt fint. På kvällen åkte vi ut på jakt efter restaurang, d va mys dock tog jakten lite tid...
På lördagen bestämde vi date med Anders o Carro i Göteborg på Hard Rock Café. Tror att jag va gladast i gänget för jag hade tjatat innan om att jag ville käka där när vi va i Göteborg :P
Höll på att dö av mättnad men såå gott...gick en liten runda o käkade glass nere vid vattnet o bara njöt, hade sjukt underbart väder oxå.
Kollade även runt lite inne på nordstan, råkade hitta en väska oxå ;) På kvällen va d äntligen dax för konserten. Den va bra men inte som de andra jag varit på, det var verkligen så att de gick ut o gjorde va dem skulle o sen inte mycket mer, de andra gångerna har de bjudit mer på sig själva, såklart e dem ju bra o så, d kan nog ingen ta ifrån dem. :)
Efteråt mötte vi upp Anders o Carro igen o käkade ihop o bara snackade en massa.
På söndagen åkte vi ganska tidigt tillbaka till Nordstan så jag köpte min väska, yaaay :D
Sen blev d hemfärd, jag slocknade till o från flera gånger.
När vi väl kom hem så gick vi direkt in o lade oss, vi skulle bara "vila ögonen" o vi vaknade upp 2 timmar senare...ooops ;)
Man kan väl säga att vi va jetlaggade efter Göteborg :D
Men hur som helst va helgen jättemysig o d va skönt att komma ifrån o bara vara som sagt.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards