Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av missmaddeluttan - 18 augusti 2015 08:47

Var på Olympia igår och det kändes sjukt härligt. Älskar fotboll och jag älskar att vara på plats. Önskar att jag kunde åka på fler bortamatcher men tror spelschemat lagts efter mitt jobbschema så d landar inte lika bra som förra säsongen ;)
Vinst igår, kändes sjukt viktigt o sjukt bra, älskar att ha den glädjen när man åker hem från matchen.

XoXo

Av missmaddeluttan - 18 augusti 2015 08:33

Sov knappt inatt o när Johan lämnat sängen nu på morgonen kunde jag inte somna om, så just nu e jag vaken. Gick hem till mig, har mycket mörkare o svalare i min lägenhet. Har sovit fantastiskt dåligt de senaste nätterna, får dra nytta av d o sova hemma istället så kan jag kanske ta tag i måsten när jag ändå inte kan sova ;)
Tänkte om jag inte somnar en liten timme nu så blir d en Walk till Åstorp.

XoXo

Av missmaddeluttan - 18 augusti 2015 03:00

Sömnlös o d e sjukt jobbigt.

Varför e man så tjejig o låter tankarna vandra en massa?!
Såklart när man ligger o stirrar i taket så kommer en massa tankar,
just nu ältande i dagens händelser. Jag snackade med en kompis idag om allt möjligt aktuellt i våra liv, inget konstigt. Men just nu har tankarna fastnat på en sak han sade, han menade säkert inget illa såklart men när man e i ältandet mitt i natten så blir allt större, Men kontentan i d va att jag lite fick skylla mig själv att jag va naiv om jag trodde att d inte skulle snackas då. Jag må ha varit naiv men min tanke då va ju inte alls på d sättet, men d som känns just nu e att d rivs upp lite igen, min osäkerhet bubblar upp lite. Jag har fått johan i mitt liv, men jag såg inte honom så då o en kille med hans förflutna trodde jag aldrig att jag ens skulle finnas på hans radar ett halvår senare. Jag trodde som sagt aldrig i hela mitt liv att nån som Johan ens skulle se åt mig så därför såg jag faktiskt inte att snacket ens skulle komma så som d gjorde. Ja våra liv förändrades ungefär samtidigt men d va ju inte precis så att jag kunde förutse att han oxå skulle lämna sitt, jag berättade tidigt för honom, han va en av de första på jobb förutom mina närmsta vänner som fick veta, d förvånar mig fortfarande att jag berättade för honom bara så, men d va så skönt o berätta för en person som bara umgåtts med mig o inte hade nån relation till mitt ex. När han sen berättade vad han kände i sin relation ville jag stötta honom o finnas där för honom o lyssna, o jag visste att han skulle få ta mycket skit om han lämnade henne i deras livssituation så jag lovade att stötta, men hade inte en aning att han skulle få ta ännu mer skit pga mig o vår vänskap. 
 
Nej sluta tänk Madde o försök sov, tror definitivt inte han menade nåt illa heller   
 
Nu ska jag krypa ner bredvid mitt <3 o mysa in mig nära och hoppas på lite sömn 
 
XoXo
Ovido - Quiz & Flashcards