Direktlänk till inlägg 15 juni 2016

En jävla massa regn....

Av missmaddeluttan - 15 juni 2016 18:28

Johan kom hem inatt såååå underbart. Kastade mig ut typ för att pussa honom hur mycke som helst. Som jag saknat honom <3

Vi låg i sängen o pratade o kollade bilder från hans resa o d va bara mys o ligga nära o veta att jag äntligen skulle somna med honom igen. Tror vi kollade klockan sista gången vid kanske 02:15 eller nåt. Jag sov äntligen en hel natt utan att vakna upp flera gånger :)
Även om jag känner mig urtöntig som e så här löjlig o så irriterande sleezy-kär fortfarande men samtidigt e jag så lycklig att vi våda fortfarande e löjligt nykära ändå, ja d e weird men underbart ;)

Imorse när han skulle till jobb så väckte han mig som vanligt för att pussa mig o säga älskar dig o hejdå.
Sååå underbart igen med lite vardag ;)
Annars idag har d inte hänt mycket, jag har först degat lite, lagat en av Johans favoriträtter. Fick för mig att börja rensa lite så jag har rensat skafferiet, rensat bland mina kryddor o gjort iordning mina kryddburkar så jag kan använda de till nya kryddor. Jag vet att jag e helt knäpp när d gäller att sortera, att ha allt likadant o stilrent men jag tycker d e snyggt med ordning o reda.
Har även rensat bland lite handdukar o grejer, för trots att jag satte lite beställningsstopp på mig själv så hittade jag nya handdukar till mig idag o ska nåt in får ju nåt ut ;) hittade dödskalle-handdukar som va rosa o d va ju bara o köra då ju :D

Som d öser ner, har regnat o åskat ganska länge. Johan kan inte lämna jobb, o vi dom skulle ha myskväll ikväll, tror att han kommer slockna innan han ens kommit innanför dörren idag ;)
Har fått ringa efter brossan för grannen va precis här o ringde på o min gamla barnsäng står i mitt förråd, o som sagt den e inte viktig för andra men för mig e den värd jättemycket, d e en gammal växasäng i trä som jag tänkt att mitt kanske framtida barn ska ha så vi får väl försöka palla upp den eller ta upp den ur källaren...
Så nu inväntar jag dem o maten får väl vänta ännu längre nu då ju...

XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missmaddeluttan - 21 november 2018 12:36

Efter att jag skrev om vår förlossning hade jag ju även varit på min efterkontroll. Där frågade de om allt o lite till kändes d som. De frågade den frågan alla ställer när man fått barn, antingen ?vill du ha en till eller bara rakt o slätt när kommer...

Av missmaddeluttan - 16 oktober 2018 21:55

Torsdagen den 9 augusti va för mig en vanlig dag, lite mer magont än jag hade haft under hela graviditeten. På kvällen vid 19-tiden skulle vi uppträda uppe i byn med Joyvoice-kören. Väl där skämtade vi fram o tillbaka om att mitt vatten skulle gå m...

Av missmaddeluttan - 13 april 2018 17:08

För 3 veckor sen hade vi vårt RUL. Mina förväntningar va skyhöga, vi skulle få se vår lilla bula igen o nu skulle vi förhoppningsvis få veta vilket kön d va oxå. Johan jobbade först, vi hade fått tiden på eftermiddagen så d kändes som en låååång vän...

Av missmaddeluttan - 18 mars 2018 15:25

Jag tänkte skriva lite om bulan, vår efterlängtade bulan. Som jag skrivit innan fick vi ett missfall som tog hårt på oss, men tack vare våra vänner o min familj så reste vi oss tillsammans, starkare. Missfallet fick vi den 4 november. Ca 2 vec...

Av missmaddeluttan - 21 februari 2018 12:01

Han med stort H, ja d e han jag har i mitt liv och det är jag så tacksam för. Johan du är en sjukt underbar kille, med ett hjärta av guld, du e snäll och öppen mot alla, oavsett vem det är. Jag önskar så att du själv insåg hur mycket du e värd o...

Ovido - Quiz & Flashcards