Direktlänk till inlägg 17 augusti 2015

Tack till er fina tjejer <3

Av missmaddeluttan - 17 augusti 2015 09:46

I torsdags hittade jag min gamla bok med dikter.
Jag läste igenom och så mycket känslor som revs upp.
Ja en del som jag skrivit skrev jag redan vid typ 10-års ålder o d märktes, jag har alltid varit kär i kärleken, alltid levt i en romantisk fantasivärld, jag har alltid levt i en annan värld, för har den största delen av mitt liv velat fly "the real World".



Jag lade ut en dikt jag skrivit efter att få höra att jag kanske aldrig kan bli gravid eller ha väldiga svårigheter och vilka fina människor jag har omkring mig, som bara kom o kramade mig o bara gav mig så mycket kärlek o deras tankar. Att få veta att mina känslor berörde, att vissa hade känt precis samma känsla, men tänk att de tankarna jag hade som 16-åring kunde beröra personer idag.
Jag va helt tårögd hela dagen som personer kom o kramade om mig o berättade deras tankar om texten eller när jag såg deras ögon tåras.
Tack till er alla finisar som bara finns där o bara ger massa kärlek <3

Redan innan jobb i fredags va en allmänt känslosam dag o hela mitt huvud va helt upp o ner. Vissa känslor som kom upp igen efter nån månads vilande kom upp igen o d känns jobbigt att de inte försvunnit men jag kan helt enkelt inte styra d o ingen kan tala om för mig heller att inte känna så eller vifta bort d, tyvärr har d varit så alldeles för ofta att personer i mitt liv bara viftat bort vad jag känner o d e ju en av de 100 anledningarna till att jag inte öppnar mig så lätt heller.

XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missmaddeluttan - 21 november 2018 12:36

Efter att jag skrev om vår förlossning hade jag ju även varit på min efterkontroll. Där frågade de om allt o lite till kändes d som. De frågade den frågan alla ställer när man fått barn, antingen ?vill du ha en till eller bara rakt o slätt när kommer...

Av missmaddeluttan - 16 oktober 2018 21:55

Torsdagen den 9 augusti va för mig en vanlig dag, lite mer magont än jag hade haft under hela graviditeten. På kvällen vid 19-tiden skulle vi uppträda uppe i byn med Joyvoice-kören. Väl där skämtade vi fram o tillbaka om att mitt vatten skulle gå m...

Av missmaddeluttan - 13 april 2018 17:08

För 3 veckor sen hade vi vårt RUL. Mina förväntningar va skyhöga, vi skulle få se vår lilla bula igen o nu skulle vi förhoppningsvis få veta vilket kön d va oxå. Johan jobbade först, vi hade fått tiden på eftermiddagen så d kändes som en låååång vän...

Av missmaddeluttan - 18 mars 2018 15:25

Jag tänkte skriva lite om bulan, vår efterlängtade bulan. Som jag skrivit innan fick vi ett missfall som tog hårt på oss, men tack vare våra vänner o min familj så reste vi oss tillsammans, starkare. Missfallet fick vi den 4 november. Ca 2 vec...

Av missmaddeluttan - 21 februari 2018 12:01

Han med stort H, ja d e han jag har i mitt liv och det är jag så tacksam för. Johan du är en sjukt underbar kille, med ett hjärta av guld, du e snäll och öppen mot alla, oavsett vem det är. Jag önskar så att du själv insåg hur mycket du e värd o...

Ovido - Quiz & Flashcards