Alla inlägg den 7 januari 2016

Av missmaddeluttan - 7 januari 2016 10:28

Va ledig i början av veckan, men kände mig febrig så låg faktiskt hemma o tog d lugnt för att ta hand om kroppen. Nja iofs va ute på tisdagkvällen o gick, dock inte planerat o d va typ -100 grader ute. Det va en sjukt spontan promenad fylld med tårar o panik o d enda jag ville var att andas. Jag har kommit på att jag har ingen plats att gå till sen jag flyttade hit, jag har inte hittat en plats där jag kan andas, dit jag kan gå för att hitta ett lugn eller kanske "prata" av mig(jag menar inte prata så att jag sitter o snackar för mig själv men att hjärnan kan få sortera upp allt i lugn o ro) tisdagen va redan jobbig, jag hade tankar åt olika håll o jag hade ju "avslöjat" svart på vitt de tankar som varit förra veckan.
Sen på kvällen kom Johan efter jobb o vi käkade o kollade lite tv.
Sen hände nåt där i mitt huvud o jag bara blev sååå trött, jag e trött på drama, e trött på att få skit när man e ärlig o e trött på att man inte vågar ta sakerna med mig om d e jag som sagt nåt. Samtidigt kände jag ett visst agg o tankarna från dagen blossade upp igen, så jag drog på mig jackan o sade att jag skulle gå en runda o då blev irriterat för att jag inte ville prata om vad som fick mig att känna så här men ni som känner mig vet att jag måste lugna ner mig för när jag väl e arg eller i känslomässigt kaos då kan vad som helst sägas.
Tårarna bara rann o rann, samtidigt medan jag gick kom jag ju på att jag har ingenstans att ta vägen för att lugna ner mig o jag har ingen så jag bara kan gå hem till heller på d sättet, så jag bara fortsatte att gå. Grejen va ju inte att VI två bråkade eller så, utan detta handlade om de känslor jag känt o tänkt under en veckas tid, vill ju varken känna eller tänka på d så men har väl haft de tankarna för Johans skull o att han inte ska behöva ta en massa.
Jag fick ett sms efter ett tag där han skrev enkelt: "kom hem <3"
När jag kom hem så gick jag bara direkt till honom o han höll bara om mig. Sen pratade vi, o tyvärr för de som tror o hoppas på d värsta för oss, vilka ni än är: -sorry bitches, vi blir bara starkare hela tiden!

Den kvällen blev bara bättre o bättre.

Sen till alla er som tror på oss o vet vad vi är för varandra ni e guld värda som bara fortsätter att ösa er kärlek o tro över oss, kan inte tacka er nog men jag kan iaf säga I löööv you <3

Amanda skickade så fina mess förra veckan, du e en underbar människa o jag e så glad att ha dig i mitt liv <3


Idag e d sista jobbdagen för denna veckan, har tagit semester imorgon, på eftermiddagen ska d fixas lite inför kalaset på lördag. När jag o lillbrossan va små tyckte vi inte alls om att ha kalas tillsammans, då ville vi ju ha varsin dag lixom, nu så frågar vi varandra nästan nån månad innan om vi ska ha kalas tillsammans, gött o kunna ha d så <3

Nu ska jag göra lite måsten o sen bara chilla innan jobb

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards