Alla inlägg den 21 januari 2016

Av missmaddeluttan - 21 januari 2016 16:56

Har jobbat idag, d har varit o göra, jag har fått inventera o fixa o dona så jag har haft saker för mig hela tiden.
Slutade vid tre idag o vilket väder d va ute. D va ju skitkallt men tycker d e så fint med frosten på träden o när solen ligger på, d blir som ett lugn trots att d som sagt e skitkallt.
Väl hemma så väntade jag bara på little couple, när de visade "förhandsvisningen" igår så kunde jag inte missa dagens avsnitt. De väntar på att få åka hem med sin nyadopterade dotter o så har Jen blivit sjuk, så jag e halvt förstörd eftersom jag sett lite av de senare avsnitten :'(
Jag e alldeles för känslig o känner alldeles för mycket...jag borde skärpa till mig, kan ju inte ta på mig allas känslor :)

Snart blir jag nog lite uppiggad, Johan ville ha myskväll med räkor o vin. Det e ju inte fel, mysa med killen jag älskar hur mycket som helst, lite gott vin o räkor...va e fel där lixom? ;)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards